Sovdags..

Nu börjar jag bli efter igen i min blogg har massa saker att skriva dansbandskampen , valet , på väg att få JOBB :O , Hmm och en typ massa annat x) Men ja seg som man är så ^^ Ang jobbet så krävs det bara en underskrift kommer ej kosta nåt för chefen att ha mig där asså hur seg får man va :O Bara SKRIV under kostar ej nåt att ha MIG där :P Men har fått för mig att vill hon ej skriva under så ja då har hon ljugit om att hon vill ha mig där :( Hmm aja ., Vill ej från mina hundar skulle bli såååå bli ledsen om jag fick skiljas från eddie osv :/ Och så kan jag säga ajöss till alla underbara skogspromenader jag får njuta av varje dag + chefens hundar :O Har ju ändå bara varit där sedan 18 april 2007 -.-´ Det enda jag ej kommer att sakna är alla dom gånger jag har slagit mig så illa på kroppen att jag typ har trott att nåt har varit riktigt allvarligt :S Tro mig den saken med min hand var typ hemsk när den bara fick för sig att skaka + att när jag var millimetrar från att smälla i huvudet en sten som tur är så slog jag bara upp händerna :/ + dom störda praktikanterna som hade skruvar lösa :@ asså får se vad tiden utvisar , vet nog nästa vecka hur allt löser sig -.-´ Är bara min bror som vet om det och kanske Mikaela snart om vad som är på G med jobbet x)

Med dessa undebara bilder så säger jag godnatt  ♥















/
Kommentarer
Mikaela säger:

Hoppas att hon skriver på så du får vara kvar hos de söööta vovvarna ju. Påtal om söt... ja såg Kim ^^ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-07 / 11:07:09
URL: http://musse83.blogg.se/
Anonym säger:

haha söta kim ;) jadu skriva på kan vi glömma -.- men finns hopp ..

2008-12-22 / 02:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!