Min nya mobil..

Skaffade igår en ny mobil inte en dyr denna blir typ tills jag skaffar en bättre. Den andra jag har är störd för batteriet lägger av fort -.-´ + att den är tappad i golvet en del xD Men denna jag köpte nu kostar bara 299 :O Dyrare annars .. Men den är dum :( Fattar nada , den är typ grekiska enligt mig :( Men men lite träning på knappar och så så ska det lösa sig :/ Botten jag ej kan ha ljudet med Rocky då han sjunger som ringsignal + att signalerna är så dåliga så får se till att ladda hem en "bra" signal. Men vill så gärna att Rocky ska sjunga för mig :( Men men som sagt med träning så , så lär jag mig nog det mesta -.-´ En sak är coolt häftiga färger när den ringer :) Men ingen megapixelkamera utan iställer en VGA *morr* Tur man har en Digitalkamera :D Är beroende att fota typ allt så ^^

Imorgon ska det visst snöa :O *hjälp* Bara inte snöstorm när jag går längs motorvägen på väg till hållplatsen :/



Den så kallade mobilen samsung M310  ^^ Har det nya mobilnumret som är till, det gamla behåller jag på den andra för den kommer jag använda än. Hmm får se vilka jag ger det nya till , ändå ej så många som brukar ringa till mig xD
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!