Talang 2008..

Dom två sista finalisterna till talang 2008 är klara. Det blev en pianospelande kille -.- Blir deppad av sån musik! Robert Wells däremot gillar jag :)

den andra ikväll blev Seth Engström :D Han som trollar med kort. Asså hur gör han man blir knäpp -.- men han är såååå söt som du ser ;) Ihh (a)  men   han   får   allt   ta   och   ändra   attityd!

Seth här under  :)

Men det finns en chans att få två till tävlande på hemsidan fram till 21 kan man rösta, jag röstar på sebastian :P men akrobaterna som iofs var bra har chans är typ dött lopp :|

Även juryn får rösta HOPPAS dom sköter sig annars blir jag sur -.- Nadja vill jag ha eller BB*8 :) jaja håller alla tummar jag har. men heja Sebastian det är du värd ; )

Seth Engström



Alexander Krantz



I final ska många tampas med Zara Larsson (10 år) , som jag tror kommer vinna : )




Vilka av dessa tre gillar du mest ? :)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!