Räkningar..

Att betala räkningar kommer man aldrig ifrån -.- Liksom det är ett måste! har iaf betalat mina gör det typ jämnt så fort jag har fått in mina pengar , vill ha det överstökat så fort som möjligt. Jag tror inte att jag är den enda som avskyr dessa OCR nummer. Antingen är nån siffra fel eller nåt helt annat. men iofs bra att man blir rättad vem vet vart ens räkning annars skulle hamna -.- Men nu är det iaf gjort för denna gång nästa månad så är det ju samma sak. Sköööönt! : ) Men ändå inte för ens pengar liksom går upp i rök O.o Ett ont omen man aldrig kommer ifrån! 



ANOMALIES AB  Pixbox 
08-05-2608-05-26 Mitt kundnummer:    
08-05-2608-05-26 ELLOS - REDCATS    
08-05-2608-05-26 H & M ROWELLS AB    
08-05-2608-05-26 BONNIER TIDSKRIF    
08-05-2608-05-26 FÖRLAGET HARLEQU 

Var nån mer men det sätter jag inte ut (a)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!