Peter Jöback i en tv- konsert..

Ikväll klockan 20:00 så är det   en   helt   timma   med   Peter Jöback     kanal   ett   :P Förra veckan slutade ju "så ska det låta" , kommer nog spela in det för ska ju kolla på Talang på fyran istället :) och klockan nio så är det sista avsnittet av  "Vart fan är mitt band". Det spelar jag in åt mamma :) Just nu så är det High chaparall på femma där Shannen Doherty var med , reprisen av det är. Såg det lite när det va och det var mycket bra :)
Men strax så börjar talang och Peter (en av mina största idoler) , får se om jag skriver nåt mer senare. Peter kommer sjunga den underbara låt jag har lagt in här under ;) Enjoy!

Stockholm inatt <3

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!