Patchie har somnat in..

Natten till igår (20) så somnade Patchie in :'( Vi vet inte tiden men nån gång på natten var det som hans hjärta slutade att slå. han kanske hade cancer eller så var det nåt med hjärtat, vi vet inte. Usch så ledsamt så fort det gick när vi såg att han var sjuk nu är han helt plötsligt borta :S Ångrar så att jag inte höll på med han så mycket även att jag inte fotade honom som en tok.

Han var så vacker en speciell huvudform. Har jag tur så har jag han på film när jag gick runt och filmade för ett tag sedan. Ozzy satt nästan hela tiden hos Patchie det var hans kompis dom har suttit i samma bur i många år. Nu är Patchie helt plötsligt borta känns jättekonstigt. Såg ut som om Ozzy grät :'(  När jag hittade Patchie dod så satt Ozzy bredvid med nedsänkt huvud. Vi har för oss att det var Texas som var hans förra kompis som satt hos honom. Texas som mamma hittade stendod och kalla i buren en morgon. han hade bara somnat in på natten :S Han var jättemaffig när han dog vi tror att det var hans hjärta som bara stannde.

Tuff sitter som han oftast gör längst bort i hörnet och ser livrädd ut. bara man kollar på hon eller ibland så hoppar han till xD

usch saknar Patchie så mycket, hoppas du har det bra däruppe och att vi får träffa dig igen i framtiden. Tror att han var bortåt 6-7 år gammal.



Var så längesedan vi förlorade ett marsvin snart ett ½ år sedan. Patchie var det första för iår :'( Låt det inte bli flera!



R.I.P  älskade Patchie , vi saknar dig förevigt <3

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!