Mötet..



Jag såg igår parkbänken hade kommit upp för iår , där kommer jag sitta många gånger nu i sommar med dessa tre :P

Btw dagen igår har varit bra :) Förutom att jag träffade en viss person som jag aldrig någonsin trodde jag skulle få träffa där borta :O hade jag aldrig följt med ner  ner så hade jag aldrig träffat gubben som hämtade Mulle därav denna person! asså jag trodde jag skulle sjunka genom jorden O.o Fick typ tunghäfta xD men asså usch :/ Jag har ännu inte smält det mötet och det kommer verkligen att dröja tills jag smälter det! -.-´ Skriver senare idag om ´mötet´ >.<

Så var även Elsa på att bli ihjälbiten innan jag kom. För carolas hundar hade kommit ihop sig och bråkat, hade hon aldrig varit nära huset och hört det så hade kanske inte Elsa levt idag :S Det var hon och jag tror det var Stina som bråkade >.< Stina är den som är värst av dom stora (eller så var det Alice). Usch så hade det gått illa så hade jag kunnat fått sett en död Elsa när jag kom :| Hemska sår mest nära huvudet även ett litet på magen hade hon men inte så illa att dom behövde sy : ) Men ändå -.-´

skulle ha skrivit detta igår (måndag) men lat som man är (a) Skriver om mötet senare idag , då du även får veta vem jag träffade ´huh´ ! >.<

Skulle jag inte få in nåt mer inlägg (inatt) (?) så säger jag nu godnatt ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!