Mors dag..

Hmm var det inte jag som nyss sa godnatt och skulle fixa med annat ? Inte alltid jag skriver så mycket som jag har gjort hittills som jag har gjort dom närmsta dagarna , dröjer nog inte länge tills det är bloggtorka här igen :P men eftersom jag inte har några stadiga läsare till min blogg , så behöver jag inte uppdatera så mycket :) Men nu till saken det är ju som alla vet Mors dag idag. Brukar du fira fira din mamma isf hur ? Min mamma vill inte bli firad denna dag så drf brukar vi inte gratta henne :O Hmm men men kommer ju flera mors dagar så nästa år ska jag försöka fixa nåt :) Men är ju snart hennes födelsedag så då ska hon allt få nåt , fastän hon säger nej så måste jag ändå köpa är ju trots allt hennes födelsedag :P

GrattisMors dag mamma  ♥

Mamma hade köpt en Operatårta dagen till ära , som vi har ätit :)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!