Gårdagens shopping..

Lade aldrig ut lite av det jag köpte igår , orkade inte skriva helt enkelt. Men nu så!

Nytt musli jag köpte på Oxen :P Även Juice , fläskfilé i pyttbitar , Rhode island sås , kärnfria vindruvor , schwarzwaldtårta , mild ädelostsoppa (varma koppen) allt det köpte jag (a) blev billigare än jag trodde :P men huh vad folk det var i varje hörn :| Hatar trängsel har aldrig förstått mig på folk som älskar att stå i kö :S



Vi var även på netto. Köpte ballerinastrumpor (visste inte det fanns såna) nu blir det roligare att använda mina skor :D men dom var ju rosa med vita prickar så det kommer att synas men det får jag la ta!  
Och denna fina halsduk med silvertrådar  + en dajm :P




Köpte på Coop igår (a) 42:- -.- Aja gott var det så får äta långsamt :P men ingen pris på Ben & Jerry dom är urkassa på att prismärka varor :/ Köpte även Chips (dill och gräslök) , panpizza (bolognese and beef taccokryddad) , Coops egna chokladmjölk brukar alltid testa på nya chokladmjölk :)
Man fick även smaka på det nya där man bara lägger i smulpaj och tex rabarber i en form , sedan in i ugnen :) . Köpte även en Pepsi :P
Innan Coop var vi på Oxen och stan , på stan där det var asmånga folk så var det torgmarknad köptes nya blommor att plantera :D Min lärare Fredrik var där , men hälsade aldrig på honom (a)



Efter det så åkte vi hem , för att sedan åka till Marita där jag tog 91 kort !!!! Som ska in här -.- men vi blev så ledsna för Vinnie är på väg att bli förlamad i sina bakben :| Hon är 11½ år gammal :S Fy alltså varför ska schäfrar bli såna i sina bakben :( Usch! Även hennes nya hönor såg vi , vita var dom nya :P
Nellie hade blivit jättestor och hon är såååå sööööt ^^ Det får du se sen ;) men usch alltså hemska hund att äta upp små fågelungar *morr* :@ Även andra saker äter hon :| Jä*la hund !!!! Bara fyra marsvin har hon , en av dom var bebis :) Även så såg vi Kajsa-Stina älskar den tjejen :O Så har hon ju då Pia och Knut alltså dom fåglarna är bara för charmiga :) Ihh ^^

Vi åkte till Marita för dom ska ju begrava Patchie så åkte med hans lilla kista till dom :( Vi kommer ju inte till våran djurkyrkogård .. så :/



Så även lite bilder från Marita sätter jag in , alla bilder kommer här under : )


image84

           

image92
Mischa var även med hon satt i bilen och väntade när vi var där uppe :) Dom andra två fick vara hemma.

image93

image94


/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!