Fiasko för Charlotte Perrelli..

image79


Jahaa åter en kass final! -.- Iofs bra låt  vann men Charlotte skulle ha vunnit! Hon var inte jättebra idag men ändå jättebra ;P Hmm jag gav typ upp segern när det hade getts poäng från fem länder :| Bara Norge som gav det högsta en åtta. Alltså hahaha detta var fiasko xD Vi kom på en 18:e plats The ark kom på en 19:e ??!! O.o I slutstriden höll jag på Rysland för inte Grekland :O härlig låt men tjatig -.- Tråk att vi än en gång får kval. Grattis till en 18:e plats! Ukraina som Sverige typ tävlade med på på en andra plats :O Hmm :/ Hon med den jobbiga häckvickningen -.- Snygg klänning men annars. Grattis till segraren Dima Bilan :P Tänk att jag har låten på datorn xD Så ska han komma till sverige , vad kul dessa Stocholmare får som vanligt! >.< Dima är visst jättestor utomlands själv har jag typ aldrig hört talas om honom (a) Han var en av mina favoriter så kul att han vann (: Sjörövarlåten tyckte jag om hmm var nog nån mer men det minns jag inte.

Man ska aldrig ta ut segern i förskott som jag oftast gör :/


Vinnaren av Eurovisionsschlagerfestivalen 2008 - Dima Bilan

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!