Com hem..

På grund av lite krångel med inbetalning till com hem så förlorade vi vårat paket med alla Com hem kanaler -.-´ Bara dom ´vanliga´ kanalerna vi fick ha kvar. Men nu när jag har betalat in det i måndags , så fick vi det idag skulle fått det för ett tag sedan men krångel hos com hem :/ men nu har vi dom ^^ + att jag ville ha för 29 kronor extra även Disney channel (a) Men skönt att det ordane upp sig :) Nu blir det inte lika dyrt nästa gång när allt nu är betalat , bara öppningsavgiften som ligger på då  -.-´ men sedan så är det precis som det ska vara , mycket billigt :P

Idag skulle jag ju ha tagit kort till hemsidan , men jag hann inte det. Så jag tar korten åt henne imon :) Ska även då följa med till veterinären med Agnes och Wilgot för dom ska få en vaccinationsspruta. Konstigt att dom inte redan hade det :/ men ägaren blev orolig när hon fick veta en sak så nu ska dom vaccineras. Och jag tar och håller redan på Agnes så tar Carola wilgot har jag ju nu då Bestämt :P

Hmm vet inte om det var nåt mer isf skriver jag det kanske senare idag :)

Justdja vi har fått inbjudan till Mathias student , tror inte att vi går men än är det ju inte försent att bestämma sig så får se hur det blir. 7 maj löper anmälningstiden ut hmm aja vi får se hur det blir.

kraam <3
/
Kommentarer
Joakim Forsberg säger:

palla com hem :D

2008-05-28 / 21:05:44
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!