Bilddagboken..

F*n vad sur och irri jag blir när folk kollar på mina bilder utan att kommentera! Men nån kommentar blir det allt :) Men alltså finns dom som kollar och kollar typ massa bilder utan att skriva några rader alls! Jag begär inte mycket lägger upp bilder för att minnas tillbaka när jag kollar på dom. Men nu när folk kan skriva så kan dom åtminstone skriva nån rad istället för att bara snabbkolla genom alla -.-´ Iofs dom skriver väl då och då men alltför sällan :/ Själv så brukar jag kommentera bilder åt andra varför kan dom inte göra det till mig! Jag begär inte mycket så lite kan man ju få tillbaka eller ska jag helt enkelt strunta i att kommentera när jag kollar på deras bilder , som andra gör åt mig !? -.-´ Asså åhhh :S Ibland så får man en tanke att man kanske har så tråkiga bilder att folk bara tänker men åhhh , måste hon sätta ut på (dom) igen . Vilket jag då inte har för detta är ju mitt liv i bilder!

Micaela S och en som har marsvin som jag brukar kommentera : ) Ska själv kommentera bättre det har jag skrivit men min dator är som den är :( Tar typ 30 sekunder för en sida att ladda upp :| Jaja tids nog så får jag ju en ny dator har iaf en bra skärm nu. Så till jul typ har jag en ny dator xD Datorer är inte billiga som alla vet , så det gäller att spara och åter spara. För vill man ha en ´bra´ dator så måste man vara beredd att lägga ut en bra slant vilket jag då är villig att göra : ) Jag vill ha en speldator så man kan spela Supermario och en massa andra roliga spel :P

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!