Äntligen kväll :) ..

Äntligen är jobbet klart för idag , en vecka kvar tills nästa gång :P Det var ganska skönt ute det mindre sköna var att det var ganska varmt , blåste sådär -.- Tur man har vattenflaska man kan ta till. Synd jag inte tog med kameran för vill så gärna ha kort på katten Oskar , han är så söt följer mig när jag är i det kvarteret :) Aja kommer mer chanser. Nu är det mest att ta det lugnt + lite sysslor dvs diska osv .. För att sedan sova och invänta måndagen! huh -.- Åter en ny vecka men det är ju kul där jag är så ja det får la gå ; ) På onsdag ska jag hjälpa Carola att ta kort till deras hemsida. Ska bli såååå kul för jag tar ju så bra bilder och det är drf hon vill att jag ska hjälpa till :) Får ta och skunda mig för ser att klockan har gått iväg :| Inte ens tvn är på men inget direkt bra på tv just nu , så ska göra lite vettigare saker. Bilder sätter jag in på Onsdag när jag har fotat eller ja några alla kan jag inte sätta in :O Men men skriver jag inte mer idag så säger jag godnatt nu ..

/ så Godnatt  ♥


Från igår då Björn berättade hur Sverige hade röstat : ) Ihh så söt men hmm lite gör han sig nog till , men söt är han ändå trots det ; ) Det var iaf mycket roligare att se när han berättade än dom andra hur dom berättade resultatet : ) Frånsett Finlands resultatutropare , som var programledare förra året (a)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!