Semester !!! ..

F.r.o.m i Fredags så började min semester :O en heeeel månad är man då ledig :) har aldrig haft typ en "riktig" semester så det känns konstigt att ha det. kanske blir fast anställd till hösten men det är upp till Carola hur det blir med det. För vill INTE sluta där jag är :S Hmm .. jaja får se vad som händer till hösten... Börjar tredje augusti åter igen. Vet det går fort så man får njuta så mycket man ba kan. var meningen att man skulle göra lite saker på ledigheten. Men av vissa orsaker så får man som vanligt vara hemma :| men har en del att pyssla med så det får gå. Men sååå trist att det blev inställt :( Inte ens Arvingarna kommer jag att gå på. Tur dom kommer i höst till xl men hade vart kul på Olstorp träffa Micaela och allt :/ Men skönt med semester men en sak är lite trist för få lite dåligt samvete för en person så ja .. :'( har hänt lite trista saker , vad det är kommer jag inte skriva ut men det kommer ske trista saker till hösten bara det ordnar upp sig annars så ja annars , man blir ju lite depp för det , eller man blir jättedepp och besviken !!! :S ..
 Fan ta vissa speciella hemska personer !!!!! :@ Så händer det så blir det inte kul att köpa , ny dator , mobil & digitalkameramen men det ser man då isf.
Men nu så har jag S-E-M-E-S-T-E-R !!!!  : )

Och jag ska INTE sova för länge när jag vaknar -.-´

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!