Palla värmen..

Asså det må vara en solig härlig dag ute idag :P Men asså palla med det för att gå ute idag känns som att gå inne i en bastu! :O Här mitt på dan så stod det +38 grader (!) asså -.- Nog för att jag gillar värmen men inte idag xD Så har jag även jobbat och det gjorde det bara värre , men bara att stå ut för det ser visst ut som om hela veckan ska bli såhär varm :/ Så kul när jag ska gå ut och gå med hundar i max 1½ - 2 timmar :O Får INTE glömma vattenflaskan för då är det kris enligt mig!! Det ska va vatten hemifrån för inte gått att dricka sånt som har svarta järnbitar i sig -.-´
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!