Jag vill ha regn , regn , REGN ! ..

Här hemma så har det börjat att blåsa upp ett tag nu. Skönt för det känns som om regnet är på väg :) Det behövs ju för precis nästan snustorrt överallt i Sverige. Fåglarna , Igelkottarna och en massa andra djur behöver vatten!  Så behövs det även för att stoppa alla skogsbränder som härjar samt att regnet kan förebygga så att inte det börjar att brinna. Dom senaste dagarna som alla vet har det ju varit nära 30+ varmt helt otroligt :O och solen har tagit ganska bra så jag som inte brukar bli så brun på armarna + i ansiktet har visst fått lite färg :) Hmm men nu tycker jag att det kan regna lite eller mycket ett rejält åskväder så att det rensar upp lite i luften. Om några dagar kan det bli stekande sol igen men inte så här olidligt varmt typ öpver 30+ , utan sådär lagom ( ; Men lider så med alla djur idag så blev jag nästan attackerad av två fickmåsar vem vet kan ha med vattenbrist att göra för dom känner sig stressade för dom ej hittar vatten ? :| Hmm .. Var nog inget mer jag ville skriva så säger ♥ Får se när jag bloggar igen för har blivit åter kass men ska försöka bättra mig (a) Iofs har ju inga läsare men ändå :/
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!