En massa nya videos från mig på Youtube..

Har lagt in en massa massa nya videos på http://www.youtube.com , kolla på dom här under :) Är hamstervakt nu i veckan 21/6-29/6 lite filmat på henne + Rocky som är typ förhäxad i henne xD Inte klokt vad förtjust han har varit i mitt rum den senaste veckan ;) hahaha ^^ och nej hon blev inte offer för min kamera (a) men ja man måste ju ta igen när man aldrig typ träffar henne sådetså :O (: Men mitt kusinbarn Micaela är med sin familj på semester i Tunisien därav så passar vi Nellie. Och det tackar man inte nej till har ju själv haft tre hamstrar en gång i tiden ♥


Två omhändertagna Bordercollies som ej fick ett lyckligt slut ;'( Wissy förstod jag nästan slulle avlivas men inte Emelie :S men bara för att hon bet folk och hundar så fick hon aldrig nån chans att försöka bättra sig -.-´ Här är från dagen då båda två skulle avlivas. Trulse Wissys kille och Emelies pappa är redan avlivad så tre gick upp till himlen. Bara Putte som är kvar i livet han ska nu föralltid stanna hos Carola , så åtminstone nån fick ett lyckligt slut <3

 







Micaelas hamster
 


 


 

Nellie ♥


Rocky : ) 

 

 



Lite av mina filmer (a) Man ser hur fascinerad Rocky är av Nellie :O Hmm .. men ja han tror att det är en leksak även säkert Mischa så det gäller att ej sätta dom ihop :| Men varför skulle vi det (?)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!