Datorn fungerar..

Eller ja sedan den 21 juni har den fungerat :O men såg det först på måndagen. har inte vart ute på så många sidor där man kan se att jag är online jag ligger lågt som man säger. Bara youtube & facebook jag har varit ute på av medlemssidor bara ingen sett mig :/ Men har kollat offline på lunar & Bdb , vad jag ser så verkar ingen sakna mig så vrf logga in där då. är det ingen som undrar var jag är så har jag ingen anlednig att logga in där! Får ta igen på bdb för vet typ vilka bilder som ska in , gula sidor blir ba fler och fler :| men eftersom jag visst inte är saknad av nån och dom jag mest har kontakt med känner jag över internet hade vart annorlunda om jag hade känt dom mer IRL men det gör jag inte. Så ja :/ kanske loggar in på bdb på Lördag eller redan imon. jaja dets er jag då. har även dissat msn men inte så kul därute för tiden bara rinner iväg.

MÅSTE jag blir mera aktiv här har inte ens skrivit på vem som vann talang, om Wissy & Emelie + en massa , massa saker! Så är det inte så kul att vara ute på bloggen för ser vad fina många andras bloggar är , min ser jag inte ens min Header på med mina hundar :'( Så inte kul att se vad dom andra kan fixa och ha sig för det kan inte jag! Finns så mycket mer jag vill skriva här i min blogg om , men ja vågar inte skriva för mycket ..

Så tills jag skriver här igen , ska bli oftare :|

natti ..   ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!