Sorry Tiina..

hahahha jag tror jag smäller av min bdb bara fylls på med inlägg i gb av söta Tiina :| Men det är ju drf jag har kollat typ nästan igenom hela hennes bdb (a) När hon loggade in förrut så fick jag ett gb i det stod:
 
OMG OMG OMG :O :O 181 kommentarer!!! HJÄÄÄÄÄÄLP

hahah typ nåt  sånt hade hon skrivit , jag var nog skyldig till hela bunten + att hon har nya att vänta in är ju ba på aug 2000 *hjälp*  :/ När jag läste det så ja gissa om jag skrattade har inte skrattat så på länge :O Men inom mig sa det nej jag får smaka på min egena medicin -.-´ Jag liiiider med dig stackars Tiina ;) hahahahah ., Men som jag sa till henne så skulle jag bomba hennes bilder eftersom hon är dålig på att kommentera , hahaha hmm en viss H är likadan :O Men ja vänta du ba H x) Men Tiina känn dig stolt inte vardag jag invarderar en bdb så pass tätt ;) Men jag kommer ligga lågt på dom andras jag ska in på för det tar på krafterna :|

Idag från tidig morgon till sen kväll har det regnat inbland lite ibland har det vräkt ner. Blev värre nu på kvällen. Så hade så kul när jag jobbade förrut :( Sååå skönt med semester för det ska ju bli regn hela veckan lång!!! Idag var det även Allsån med Henrik Sethsson & Pernilla wahlgren nere i parken , dom skulle varit ute men fick flytta in till Jubileunsteatern pga regn. Trist men varför ha på en S-Ö-N-D-A-G (?) Men kommer det flera allsångskvällar så hoppas jag det håller upp. Då hoppas jag att det är en bra artist , gick inte idag hade ju mitt jobb + att det var lite dyrt då :/

Ska avsluta så får säga godnatt ska tillbaka till Tiinas inlägg :S men när jag är klar så kommer hon ej få så mycket mera jobb ba nu i början när jag har bombat henne :P Men ja läser du detta nån gång så fattar du nog vad jag menar :) hahahha , Vill även att det ska stå noll vid hennes namn så har jag inte många bilder att kolla på. Men Maria har typp 2000 bilder inte alla men nästan alla ska jag kolla igenom :( Hon är borta nånstans mellan 5-12 augusti så hoppas jag hinner ska bli klar med Tiina först. Men då ska jag inte bomba med kommentarer för det tar som sagt på mina krafter , får även ont i mina händer att skriva så mycket :/ Måste skynda mig in för ju mer hon skriver ju mera är chansen att dom som ligger längst bak försvinner , då blir jag sur!

Just det igår i södertälje så knivmördades det en tjej av en jä*la psykopat! :@ Jag blev livrädd att det var T-I-I-N-A eftersom hon är:

1. 16
2. Bor i södertälje
3. Härjar runt i sthlm på olika uppträdanden x)
4. Hon hade inte loggat in på hela dan på datorn , dök upp först ikväll (!)

Så läser du detta så förstår du väl att jag var orolig ?! Har ju ba kontakt via nätet med henne. Så nog blev man rädd. Som tur var så såg jag att det ej var hon på Aftonbladet :) Men det man fick läsa hur allt gick till var så gripande :/  Stackars tjej :'( Vet inte vad jag skulle göra om jag hade förlorat henne!!! :O Usch f*n ta dessa jä*la psykopater ! Och f*n ta alla politiker och Poliser som jag agerar så fort det har hänt (?) NÅT :| Det är ju så när det först händer nåt hemskt det är då folk börjar agera :S

Godnatt !! .. ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!