Skövde & Rednex :) ..

Idag (Söndag) så har vi varit i Skövde hann innan vi åkte sticka ut med nästan all reklam :P Men hu så varmt  det är som att gå i en bastu , solen brände riktigt! Så inte lite varm man blev. Duschade när jag kom hem och åt lite fil (min frukost) Vi åkte sedan till skövde. Först till Rusta för mamma skulle kolla på ett par skor hon köpte två par. Jag köpte ett ribbat svart linne för 40 kronor. Sedan åkte vi till ÖB vi alla tre köpte godis , mamma köpte lite annat. Sedan åkte vi till Maxi var drf vi åkte dit jag ville köpa ett par skor jag länge velat ha som nu var på rea , fick ett par rosa Ballerinas förrra gången vi var där. Köpte lite andra saker. Sedan åkte vi till McDonalds vi köpte allt från hamburgare , pommes frites , milkshakes och andra gottiga saker ;) Sedan åkte vi hem grävlingen var borta antingen hade skinnet ramlat eller så hade någon tagit bort det :S  Såg att det på andra sidan var poliskontroll tur vi inte var på väg till skövde just då :O Vi kom hem efter 18 nån gång ville så gärna velat varit i stan vid 16 för Rednex tävlade med att åka vattenskoter men tre mariestadsbor , men vi missade det :( Skulle åka ner och lyssna lite på deras konsert palla betala 150 :O Men det kostade visst 120 fick vi veta at en mamma kände. Grindarna var öppna så det var ba att gå in ^^ Hann åtminstone se Cotton eye joe :) Sedan var det slut -.-´ På kanten så var det signering och efter låååång tid så kom vi fram :P Hmm asså hahha Annika och ersten av killarna men mest Annika tog sig verkligen tid att prata med alla x) Hon var mest nyfiken på var alla kom ifrån. Till slut kom vi fram jag sa inte så mycket (a) Eller jo lite. Köpte en av singlarna fanns fyra , valde den officiella fotbollslåten som för övrigt var gryma bra! :P (hörde hemma) Fick autografer på singeln + att dom skrev i min fina bok :) Hahaha Therese utan R sa sveriges hetaste singel x) en massa mer sades om mitt namn men orka skriva  :) Så ville jag även ha kort på alla tre jag var visst den enda som ville ha ett sånt :O Hhaha hmm som vanligt så frågar kändisar om jag vill vara med på kort men jag ville inte (a) Hade min frisyr varit bättre så hade jag nog ställt upp men var inte fixad och så så drf tacka jag nej :) Men korten blev fint trots att jag ej var med ;) Sedan så gick vi..

Men Annika skrek efter oss: - *Vart kommer ni ifrån?*
Mamma: - *Hemifrån*
Alla: - *Frågetecken* Efter ett tag *hahahahhaha*

Typ så ungefär gick det till ;) Synd vi inte hade Mischa med oss hade varit kul vet att Annika hade blivit förtjust i henne. Så vem vet det kanske hade kunnat blivit fyra på fotot Rednex & Mischa :O Men som vanligt så ska man vara efterklok :(

Tog jättefina kort på solnedgången som utspelade sig var jätteskönt på Karlsholme nästan vindstilla :) Det var ett tält uppslaget vid vattnet där ska dom ligga inatt , vilken fin bakgrund dom får mot Torsöbron *avis* (a) Förövrigt så var det jättelite folk kan ha varit för att det var dyrt eller så var det dåligt annonserat :| Hmm men trots att vi typ inte såg så mycket men vi fick ju träffa dom så gör inte så mycket :P Dom var jättetrevliga , roliga och snälla :) Hoppas få träffa igen nån gång.  Sveriges snyggaste singel var jättesöt i verkligheten ;) hhahha x) Imorgon ska dom till Töreboda och ha vattenskotertävling synd vi inte fick se den -.-´ Det var dom själva som har erbjudit sig att komma dels då till Mariestad :) Men annars så var dagen lyckad <3 Bilder från denna dag kommer när jag har satt in bilderna på datorn ;)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!