Nya kläder beställda från H&M vinterkatalog :) ..

Kläderna är beställda från H&M nya vinterkatalog 2008 fanns väl inte så jättemycket jag blev förtjust i men lite fanns det. Kolla här under (a) Får se om jag kommer beställa mer senare men isf blir det nåt nytt jag faller för. Iaf inte som det ser ut just nu , bra är det för det kommer bli dyrt annars :O

Denna svarta Cardigan under har jag redan hemma hur mysig som helst, från förra årets vinterkatalog. Men då är den anticitgrå , denna är ju då svart och svart går även det till allt .. så (a) Till topen med lila tryck har jag tänkt att bära den typ till ;) 298:- kostar Cardigan x)


Nattlinne 98:-






Den sista är en Fleecejacka som man fick gratis om man beställde inom ett visst datum och då beställer man ju såklart. Men skulle ändå beställa för det kan ju ta slut som det oftast gör för jag är försent ute :O Men det var jag inte nu som tur var! Vecka 31 ska kläderna komma så nu är det bara att vänta på dom (:
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!