Men det funkar ju 17 INTE !! ..

Asså det funkar inte att ändra bakgrundsfärrg (vill ha svart bakgrund) , en bild i Headern, Min nya profilbild (som ej laddas upp -.-´) ! Jag tror jag blir allvarligt KNÄPP :@ Gör precis det som står på sidan Designa din blogg ! har även sett att min kalender är borta :| , jag har 17 inte raderat den :| Nu förstår jag vad folk menade att den nya bloggen krångla. Den andra funkade galant jue! Kan jag åtminstone inte få upp min nya profilbild är så less på bilden jag har sååå liten. Kan inte ens göra den större för inne på Kodmallen så är förhandsgranska knappen borta. Asså detta är en av orsakerna till att JAG inte är så aktiv här inne , så mycket som jag skulle vilja . Att ha en blogg suger så ibland undrar jag vrf jag starta denna när det bara är krångel & krångel hela tiden :O Älskar min Blogg men detta suger när jag typ inte kan fixa nåt :O Kan heller inte fråga nån för ja .. ja ja vet att jag ej kommer få hjälp .. Men ja min blogg får vara såhär typ tills jag skaffar en ny dator vem vet kanske är drf det krånglar så O.o Bilden jag vill ha som profilbild finns här inne men då i bilderna jag har laddat upp :S


/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!