Jag ser det regnar..

För en stund sedan då totalvräkte regnet ner :P och det var ingen liten skur ju mera tiden gick ju mera vräkte det ner :O Så åskade det även och Thor han var inte glad för dom smällarna var otäcka, riktigt otäcka :S och tätt efter så hörde vi på Polisradion att åska hade slått ner mellan Lugnås och Mariestad. Och det var visst bråttom hördes som om dom sa att det hade slått ner i några / nåt hus usch stackars folk isf. Så nån fick antagligen rädda sina ägodelar och vem vet husdjur :| Nog för att jag gillar att det ska regna men inte åska nog för att det lättar upp i luften, men inte så kul när folk råkar illa ut :( Just nu ute så regnar det än , inte vräkregn men det öser ganska rejält. Hoppas att det slutar snart för annars så vägrar jag att följa ut med hundarna ikväll/inatt (a) Så får se när det håller upp.





Ska avsluta nu för denna gång får se när jag kollar in igen. Är just nu reklam i Sommarkrysset. Patrik Isaksson , Amy Diamond och några till är med ikväll : ) Riktigt bra artistuppbåd med andra ord ; ) Men låten Elddon är inget bra :|
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!