Idioter! -.- ..

Så som jag har väntat på denna svarta Pyjamas sedan April månad :S Nu kommer jag förevigt att få vänta , för läs bara brevet dom skickade idag:

Hej.

För ett tag sedan berättade vi för dig att vi blev tvungna att restnotera det du beställde från H&M. Nu har vi dessutom fått veta att vår leverantör inte kan leverera det du ville ha överhuvudtaget.

Vi är lika ledsna som du över att du inte kunde få det du önskade dig den här gången. Som en liten tröst skickar vi därför en presentkod värd 50 kronor, som du kan använda så fort du hittar något annat som passar på H&M.

Ange bara koden när du ringer in eller skickar in din beställning, eller handlar på hm.com, så drar vi av 50 kronor.

Hoppas vi hörs snart igen.

Hälsningar från H&M.

Men jag vill inte HA en kod jag vill ha mina två pyjamasar jag har väntat på! :O Så varken en chockrosa eller en svart som jag tyckte det skulle vara så kul att skifta mellan varje vecka kommer jag att få :'( DÅLIG STIL! -.-´

Min chockrosa jag aldrig kommer att få :| Kunde åtminstone fått den svarta som jag har väntat på i över tre månader på !! :@ Denna rosa fanns det alla storlekar med av kvar , men ändå kommer jag aldrig att få den! Asså så poppis kan la inte båda färgerna vara O.o Aldrig varit med om nåt liknande!

Alla lappar dom har skickat hem till mig typ hur ofta som helst ., till vilken nytta när jag ej kommer att få den :O Nog för att det är bra med 50 kronor i presentkort men ge mig 100 istället , för det ersätter ju INTE mina pyjamasar jag ej kommer att !!! Nåt sa mig att det är vad som skulle stå i brevet när jag skulle öppna det men man vill ju inte inse att man har rätt :(

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!