Höstkatalogen från Halens 2008..

Den har kommit och nu kan man även gå in och beställa :O Jag hade kunnat ha aaaalla kläder redan jag ville ha från nya katalogen! Men pga av att jag har under sex års tid betalat för Halens men missat tre gånger så förlorade jag mitt konto där -.-´ Stördon ! Nu kommer jag ej beställa alla jag vill ha på en gång utan får ta det undan för undan , men MÅSTE ha det jag ville ha mest O.o Hmm Hatar den som sabba för mig , ba för jag MISSADE tre gånger under hela sex år !!! Sååå snygga kläder man vill typ ha massor men man kan ju inte få allt (a) Beställer man innan ett visst datum så får man denna sjal (bilden) faktiskt ganska snygg :O 



Halens
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!