Hmm..

Men äsch da vad jag ska skriva på att jag ska bli aktivare här fastän jag ej blir det (a) hahahhaha Fy Therese :O Har en massa , massa saker att skriva om här i min blogg! Hmm dagen idag har varit ganska lugn har ju SEMESTER då ska man inte jäkta ;) har varit och lämnat in keno vilket ej har gett storvinsten än -.-´ Hoppas den går in för jag vill se E.M.D den 19 juli & Jonathan den 27 Juli på Skara Sommarland! Just nu suger det för inträdet kostar 220 asså 220 O.o fan asså får aldrig se några av mina idoler längre . Några i Olstorp men man vill ju träffa andra utanför också på andra spelställen :| Vinner jag på Keno blir det Sommarland vilket jag tror ej kommer hända :'(  Solen har kommit tillbaka :O 27+ skönt men nu klagar man igen , men kommer det ba lite regn då och då så klagar man ju inte :) Vill ha tillbaka min färg så det blir att sitta i solen  .. Hmm får avsluta ska gå och skala morötter till våra små söta fyrfotingar .. så ♥

Ps: Kommer ej in på myspace fattar ej vrf , har ej svarat Jonathan eller Peter Jezewski än :S


/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!