Fredag natt..

Kom in för typ nån timma sedan därav så var det Fredag natt , eller jag Lördag var det men vi gick ut innan oo:oo. Fick följa ut med hundarna och gå en runda tänk att vid 23:30 är det ljust än :O Det var 19+ ute , en grad kvar till Tropisk värme. men skönt var det men hatar alla myggor som verka vara ute men jag slapp bli biten , har inte fått ett enda myggbett än iår :O Men jätteskönt var det iaf att vara ute så sent och gå en nattlig promenad , måste följa med nästa natt men ja är det så skönt igen + att jag kan slippa datorn för ett tag ja då får det väl gå : ) Ska strax sova han stänger ju av datorn snart för han ska till jobbet. Detta är det fjärde inlägget tror jag , som jag skriver på så kort tid :O Ibland så förvånar jag mig själv xD hahaha (a) Men godnatt skriver här snart igen men då ska jag inte dröja så :| Men har man inga läsare så .. ja då blir det automatiskt bloggtorka :O

Natt .. ♥

Sveriges bästa artist : ) ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!