BDB är jobbigt just nu..

asså usch över 18 sidor fulla med inlägg därmed typ 180 inlägg att gå igenom i min gb där .. asså :( Det är Tiinas tack hahah ja hon ger igen :| *hjääälp* Fick ont i magen idag kan bero på att jag känner mig stressad för har det typ aldrig annars :/ Inte kul att lägga sig på sängen då .. har även ont i mina handelder + fingrar inte det lättaste att knappa på tangenterna x)

Idag har jag typ inte gjort nåt :O Jo lagat mat Romanasoppa + Våfflor åt vi idag :) Har diskat , vart ute med hundarna .. Var typ ba ute idag med hundarna annat åkte jag inte ut på. Hmm .. både kul och inte kul att ha S-E-M-E-S-T-E-R För man blir lite rastls då och då :/ Men ändå sååå skönt att vara hemma när man vet att det ska bli en regnig än :P Såg även idag på "Doktorn kan komma" :) Älskar att kolla och repris för ja fjärde gången och jag kollar :O Såg även Bachelorette alltså hur störd är man om man säger nej till Jerry tror jag han hette , även dissade den andra :/ Dum i huvudet helt enkelt! Jag hade då inte avslagit om det var jag som hade honom framför mig! Repris från 2005 , men bra var det .. Skulle va kul att veta vad han gör idag , det får man väl veta nån dag.

Hmm var nog allt .. ska tillbaka in på bdb inte det lättaste :| Men skönt när det är överstökat! + alla andra 5000 bilder :O

Hmm .. *hjääälp* G-O-D-N-A-T-T



Bild på Jennifer Schefft (Bacheloretten som avslog båda killarna) och den killen i förra Bachelor som hon vann Andrew Firestone, men det funkade ej mellan dom. Så hon fick då detta program. Men som vi alla vet så avslog bådas giftermål till henne :/ Dom + Andrew verkade ju jättefina! Hmm ..
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!