(Nya) beställda sommarkläder ..

För ett tag sedan så beställde jag lite sommarkläder. Hur fina som helst från http://www.halens.se Långt till sommaren , så bara att vänta -.-´ Mamma beställde samtidigt som mig (: Det var det dära erbjudandet för katalogerna skickar ju ut, så man får ett smakprov vårkläderna.
När vi fick kläderna blev vi både glada och besvikna. För Det var två strandtoppar med , men det var bara jag som hade beställt en till mig själv. Mamma skulle ha precis som jag en huvtröja kortärm (khaki) så vet inte vilket öra hon man beställde av hörde på ;S
Men alla kläder har vi inte kvar. Strandtopparna är tillbakaskickade för vi tyckte inte om halsringningen. Byxorna är tillbakaslickade även sidenblusen för den var inte i min stil + att den var för stor. Tog 42 när jag i själva verket skulle beställt 38 , stora kläder brukar vara det bästa men inte nu -.-´ Väldigt besviken att allt inte blev som det skulle bli.
1oo kronor i presentkort fick jag för jag beställde , även två trisslotter som det då var nit på.

Här under finns kläderna på bild;

Mina kläder;

 

      

Mammas kläder;      
   

   

Jackan längtar jag mest på att få använda :) Bara typ fyra månader kvar tills den ska invigas -.-´

 Dom kläderna som inte är tillbakaskickade gillar vi ju då :)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!