Min nya khakigröna vårjacka..

Blev så besviken i början av denna vecka för den gröna jackan var slut i storleken jag ville ha, så beställde istället en 38 istället för en 42 jag ville ha. Men kollade in igen för två dagar senare och då såg jag till min glädje att det fanns en storlek i 46 :D Så beställde även den (a) Så nu har jag två jackor på väg. Men gör en fuling och hämtar bara ut den senaste jackan (a) Man vill ju inte slänga ut 344 kronor i onödan xD Kanske 46 är för stort men det ser jag då , är den det behåller jag den oavsett! (: *tror jag*
Det är en höstjacka men man kan ju lika gärna ha den som en vårjacka.

Du ser hur jackan ser ut här över på bilden :)

Adress till jackans sida; http://www.halens.se/ProductPage.aspx?pid=027305

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!