Måndag..

Väldigt var veckorna rusar iväg , redan måndag och en ny helg över :( Iofs jag börjar ju ganska sent så jag ska inte säga nåt men ändå. Alla andra dagar i veckan går bra utom måndag som är ja den värsta veckodagen som finns! :O Fråga mig inte varför men tror fler och vet jag tycker som jag xD Så om cirka tolv timmar så går jag av bussen för att börja jobbet för veckan.. Det går ju bra men det är vägen dit som är det sega, när man ska gå på bussen samt att se till så att man inte missar den. Och sen när man går av för att gå till "jobbet" mot Mariestad så får man passa sig för alla bilar/lastbilar som åker längs vägen!
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!