Lite fakta om Therese..

 
Namn:
Therese Persson 
Ålder: 26
Längd: 1.74
Skostorlek: 39/40
Hudfärg: Blek xD
Hårfärg: Blåsvart
Nationalitet: Svensk
Religion: Kristen , men knappt troende 
Dricker du ? Sällan
Röker du ? Nej
Använder du droger ? Aldrig!
Bor: Mariestad
Antal syskon: En bror
Civil status: Lycklig singel ^^

Kläder:

Var köper du helst dina kläder ?  Halens, h&m, josefssons, ellos
Hur mycket spenderar du på kläder per månad ? Inte så värst mycket , inte varje månad jag köper kläder.
Favoritmärke: H&M
Favoritfärg på kläder: Svart, rosa , gult , blått , vitt , silver
Vad använder du för jacka ? Beror på årstiden
Vad för skor använder du ? Sneakers, tennisskor, ballerinaskor

Mitt rum:

Stort, litet eller mittemellan ? Mittimellan
Tapetfärg: Vita med beiga inslag , men till våren blir det andra för vi ska tapetsera
Favoritmöbel: Datorn , sängen , stereon
Vad finns i ditt rum ? En dator , säng , skrivbord , stereo , två byrå , en bokhylla och massa annat :/
TV: Nej
Video/DVD: Nej
Dator: Ja
Stereo: Ja
Telefon: Ja en mobil
Vad gör du oftast i ditt rum ? Pysslar för mycket med min dator!

Socialt:

Hur ofta festar du ? Nästan aldrig , tyvärr (a)
Pub, krog eller diskotek ? Krog
Senaste konserten du var på: Barbados på XL i Skövde <3
Dansar du mycket ? Nej

Har du någonsin?

Gråtit över en pojke ? Nej
Gråtit över en flicka ? Nej
Ljugit för någon ? Har hänt
Varit i slagsmål ? Nej
Blivit arresterad ? Nej

Vem?

Älskar du ? Min familj
Avskyr du ? Otroligt mycket!
Stör du dig på ? Djurplågare , dissare , idioter och så mycket mera!
Delar du flest minnen med ? Min familj
Gosar du med ? Mina djur
Förutom du brukar sova i din säng ? Mina hundar ibland :)

Sista personen som?

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Minns inte
Fick dig att gråta: Minns inte
Du spenderade en natt med: Mig själv ^^
Du gick på bio med: Minns inte
Du gick ut på stan med: Minns inte
Skrek på dig: Många!
Skickade ett e-mail till dig: Kommer inte ihåg
Du pussade: Minns inte

Har du någonsin?

Sagt "jag älskar dig" och menat det ? Aldrig
Haft en påhittad vän ? Haha aldrig ^^
Bråkat med dina föräldrar?: Ja
Bråkat med en kompis? Ja
Varit i Afrika? Nej , men skulle vilja
Varit i Asien? Nej , men skulle vilja
Varit i Europa? Ja
Varit i Nordamerika? Nä , men vill

Antingen eller:

Sommar eller vinter? Sommar
Vår eller höst? Vår
Social eller antisocial? Social
Killar eller tjejer? Killar
Randigt eller rutigt? Både och 

Favoriter:

Mat: Pannkaka , risgrynsgröt , makaronipudding , omelett , pizza
Dryck: Mjölk , vatten , juice , coca-cola , bayleys
Årstid: Vår och sommar
Månad: Maj
Dag: Fredagar
Rum: Vardagsrummet :P
Musik: Magnus Carlsson , Ola Svensson , Bon Jovi ,Mika , Highlights och massa flera :)
Färg: Svart , för det går till allt!
Parfym: Lady vintage och  Date
Sport: Ishockey , Fotboll , konståkning

De senaste 48 timmarna har jag?

Skrattat: Ja
Gråtit: Nej
Sjungit: Nej
Köpt något: Nej
Sagt att du älskar någon: Nej  
Träffat någon ny: Nej
Pratat med någon: Ja
Pratat i telefon med någon: Ja (Stig , min morbror)
Saknat någon: Nej
Kramat någon: Nej
Pussat någon: Nej
Kysst någon: Nej

Övrigt:

Husdjur: Tre hundar och sex marsvin :) <3
Färdmedel:
Buss , bil eller cykel
Vad har du i din jackficka just nu?: Tuggummi
Vad är du beroende av? Pengar , musik , godis , tv , min familj
Har du ett jobb? Hmm tror det :/
Tycker andra att du är attraktiv?: Ingen aning , hahaha xD
Vad är du rädd för? Spindlar , mörkt djupt vatten , höjder , insekter och mycket mer
Sover du med gosedjur? Ja ibland (a)
Vilken var senaste boken du läste ut? Minns inte :/
Vad är det första du tänker när du vaknar? Vet oftast inte för jag somnar oftast om (a) men oftast 10 minuter till ;S
Värsta känslan enligt dig: Framtiden
Är du kär i någon ? Nej

 
   


image20
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!