Klocka + Statistik..

I eftermiddags satt jag kanske en timma och fixade så jag fick en klocka på min blogg tack vare http://designadinblogg.se , så glad jag hittade den hjälpsidan :) Men nu är saken att där klockan ska vara så är det ett vitt stort mellanrum :O se vet inte om min klocka är fin eller ful -.-´ Vad jag minns så ska den vara blå, grön och rosa eller nåt ;S Så läser du detta berätta
kan du se klockan ? Är den ful eller fin ?
Så var det det hära med statistik alltså jag gjorde precis som det står att man ska göra i över tre timmar satt jag och kämpade men det hände inte ett smack! Kan inte se statistiken på sidan för där är rutan vit :( Så ingen aning om nån har besökt sidan än , iaf en för har fått en kommentar :O Tänkte att det vore kul med att kunna se antal besökare och så i veckan och per dag osv.. men TJI fick JAG >.< Alltså datorn är emot mig bara för att jag inte kan se och göra vissa saker , bättre när jag får den nya längre fram när det nu blir!
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!