Inget lyckat slut..

Igår började dagen var inget vidare. Den började bra jag åt frukort tack vare en snäll person (a) Äter aldrig annars innan jag går jag hinner liksom inte. Ligga kvar till det sista när det typ är tio minuter innan  jag ska gå , ska bättra mig xD Men hann med bussen och sånt. Kom till pensionatet gick ut med hundarna inte så många. När jag ska ha det sista stallet kvar så kommer Suzanne in får då höra att både Atthila och Tito ska avlivas , poliserna hade visst varit där idag och beslutat att båda ska avlivas :S Nåt sa mig innan jag gick att jag skulle ta med mig kameran och dum som jag är så gjorde jag inte det! Så dom två sista promenaderna gick jag med Amstaffarna Atthila först och Tito sedan. Båda var jättemysiga och dom hoppade upp på stenen som kompis brukar få godis på :) Dom hoppade även upp med frambenen på mina ben. Hade med massa godis till dom <3 När jag nästan hade gått klart med Tito i skogen så helt plötsligt råkar jag snubbla till och stupa rakt ner på backen. Bland det värsta stället med alla hemska stenar! jag slår upp ena handen gjorde såå ont :( Fick ett blåmärke på ena knät. Fick ont i andra handen men som tur var så *skonade* jag den. Tur var väl det att jag tog emot med händerna för jag var bara några centimetrar från att slå huvudet i en stor sten , alltså kan man ha mera otur. Tito bara kolla på mig och viftade på svansen. Nån timma tidigare så hade jag slått i handen i en vägg så där har jag ont nu :( Så har jag även ont i ena benet för blev biten av Zingo för några dagar sedan , tack vare Myran. Två stora blåmärken över knät , på sidan.
När jag kom tillbaka så gick jag ut med Kompis och Lizzie. Jag slapp sedan städa i boxar för hade ont i handen går inte att böja den! Men hellre städa i Boxar en var där Kalle stod. Så gjorde ordning allt sa hejdå till Suzanne för hon hade kommit tillbaka. Ägarna till Tesso och Bamse kom :)
Innan jag gick var jag bara tvungen att säga hejdå till Tito och Atthila satt säkert i fem minuter på båda. Öppnade dörren och satte mig framför dom och klappade och gav massa godis så duktiga att fånga :) Nu får jag aldrig mera se dom för innan jag kommer har Suzanne åkt till veterinären för klockan 12:00 ska båda avlivas! :( När jag är påväg till bussen så missar jag den verkligen synd för på vägen så går jag förbi en påkörd grävling :O Dumma mig att missa bussen för jag var tvungen att gå fram till den igen för att se om den var död. Den hade ena överkäken borta , såg ut som den hade förlorat båda fram och bakbenen , vita saker stack ut, vriden i nån konstig ställning osv .. Så nog var den död! Usch blev så ledsen när jag såg den :(

När jag kom med bussen så fick jag följa med mamma till stan vi var i några affärer. Guldfynd var en såg en ring jag ska köpa alltså så snygg! :O Är liksom tokig i ringar (a) Även en påskglob med glitter som man skakar på :P Var även på Vera Moda där köpte jag en gul munkjacka med en stor gul krage såå snygg. Kanske har den eller den andra vita munkjackan på Highlights den 13 mars  :)
Så var vi på Oxen och sedan åkte vi hem. Fick känningar av handen igår kväll för så fort jag tar i den så börjar den skaka , mamma säger att kanske en nerv eller nåt har gått av. Hoppas det inte är så men det dunkar och har sig i handen och svider , men hoppas det har gått över senare idag :/ Inget kul när det skakar så.

Såg på Supernatural ikväll det var avsnitte med Trickstern.
Sam sa i en scen: - Bla bla bla bla bla bla (som en tjej) hittade Dean på :P
Dean åt väldigt mycket godis så hans mun var liksom proppfull xD Haha ja man måste SE det för att fatta (:
Massa roiiga saker mer hände ^

Hmm var inte så mycket mer att skriva om. En minst sagt oturssam dag :(

Sant sova som vanligt -.- För att vakna upp till åter en ny dag. När jag kommer dit vid 12:00 imorgon så är Suzanne just då hos veterinären och avlivar Atthila och Tito :( Grämmer så fruktansvärt att jag inte tog med kameran , gick miste om sååå många fina kort när jag var ute med dom igår. Nu har dom mindre än 11½ timma kvar i livet. (när jag skrev detta inlägg , var det så lång tid kvar) Jag vet att Amstaffar är otäcka Tito kanske inte kan räddas men Atthila kan nog men nu blev det som det blev :| Inget lyckat slut *saknar er redan* Men jag tror och vet att ni får det bra däruppe i hundhimlen <3 har åtminstone ett litet kort på Atthila men inget på Tito! -.-´

/ God(kväll) och kraam <3 
(Atthila)
image62
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!