Highlights till Valhall..

Blev så glad häromdagen när jag äntligen hittade sidan eller sida och sida men en liten notis http://www.dansaktuellt.com/showgolv.pl?id=197 står där att Highlights kommer till Valhall i Skövde 13 mars. Iofs lite väl tidigt på kvällen 19-23. Var över ett år sedan som var här i närheten 1 december 2oo6. Alltså antingen så är dom långt upp eller på nån båt -.- ´Frågade Andreas för ett tag sedan på Facebook egentligen ville jag inte men tänkte att han kanske skulle svara vart dom är i skövde och spelar. Men icke likt typ andra kändisar så valde han att dissa! jag blir så arg! En liten fråga är väl inte så svårt att svara på :/ Men 13 mars verkar det som om vi då ska se dom , kommer säkert dröja länge tills nästa gång men ja så får det väl bli då :( Hoppas dom är lika bra live som jag minns dom , med en ny basist och en ny skiva och allt..
/
Kommentarer
Failures säger:

Sovgott,
ha en bra natt!

2008-02-10 / 01:29:40
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!