Flytten ut ur huset blir den 14 april..

Så frågade jag Suzanne hur det gick i fredags då dom hade skjutsat mig, för att sedan bära av till fastighetsskötaren. Hon sa att det gick jättebra men betalningen är inte klar än , men kontraktet är på skrivet. Så nu är dom inte ensamma ägare längre av pensionatet :O Men när betalningen och allt är klart så har huset och gården gått över till dom nya ägarna! Alltså så trist , men har hon sagt att hon är klar med hundpensionatet så är hon. Jag tycker att det är jättetråkigt dom flyttar , Kompis och Lizzie + katterna försvinner till det nya huset. Själv ska jag bekanta mig med helt nytt folk , usch inget kul alls! kan bli bra men inte just nu :( Kommer sakna dom nåt så enormt så om mer än två månader så har dom lagt pensionatet i några främlingars händer! -.-´ sååå ledsamt :'(

     
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!