Det höll på att gå åt skogen..

Höll på att göra bort mig rejält för jag raddade en kod jag inte skulle radda -.-´ Tack vare statistiken fick jag en knäpp kod , så då råka jag radda en sak som tog bort ränderna som rör sig där uppe. Och det värsta bloggsidan blev huller om buller och typ försvann gick inte att läsa! ;S Men tack vare man kan återställa så fick jag tillbaka allt som det var *pustar ut* men klockan är borta! Så blir att kämpa med den igen :/ Men i fortsättningen ska jag låta bli saker jag inte har nån aning om (a) För då kan det gå riktigt illa!
/
Kommentarer
zalina säger:

haha sånt där kan gå riktigt illa!! jag har gjort många tabbar! haha :)

2008-02-13 / 01:58:16
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!