Deltävling 2 , SKANDAL..

Vad är det hör för nåt -.- Ola gick inte till Globen :O Hoppas på andra chansen för honom :) Som Carola sa idag Skandal och det kan man ju kalla det ^^ hahaha , jag fick som jag ville (a) Alltså bara Ola var bra dom andra var inget vidare , Alex var ganska bra men han kom näst sist :O och han sjöng bättre än vad jag hört han kunde ta iiii :P Så inte lika mesig i sången (a) Rongedahl herregud -.- Sanna sådär kan bli bättre sen. Carolas och andreas var höjda till skyarna jag tyckte att den inte var så speciell , mest skrik xD Men så kul att läsa tidningen efter kom det att hon tyckte det var skandal så sa hon inte i tv , haha som Babsan är nu skadeglad jag instämmer ^^ och The Nicole ska vi inte ens tala om -.- Så Slavovitza ja du såg det själv :/
Håller alla tummar jag har att Ola ska gå till final hoppas han får ett dåligt motstånd för blir det så , så får han en av sona drömmar uppfyllda och det är att gå till Globen :D han kanske inte vinner men han är väl värd en finalplats. Låten var ingen höjdare den går att lyssna på , men kommer växa senare.

Annars så har festivalen vart så kass hittills lite bra men annars -.-

Men BJÖRN han äger , hahaha så som han flög igår ;D Så söt <3


1. Sanna Nielsen
2. Rongedahl

3. Johnson & Häggkvist
4. Ola Svensson

5. Andra generationen
6. Lasse Lindh
7. Alexander Sköld
8. The Nicole

Jag fick två rätt och det var Nicole och Lasse Lindh ;S
Får nog sluta att tippa men jag ger mig inte tills jag får mera rätt xD
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!